In dit artikel

De klant zoekt en koopt direct bij de expert, waarvan hij professioneel advies, aandacht krijgt met complete ontzorging, van u als professional dus.

Een groeiende stroom met aanvragen, hoe dat onder controle te houden?

Een forse groei van aanvragen, dit kan prettig zijn het biedt kansen maar vraagt ook keuzes. Want tijd is kostbaar en er zitten maar 24 uur in een dag, dat worden er niet meer.

Belangrijk om tijd te besparen in het offertetraject, hiervoor zijn de garDsign-tools uitermate geschikt. De klant kan zelf aan de slag op uw website en/of bij de kennismaking kan er snel een schets worden gemaakt van de mogelijkheden en wensen. Hierdoor kan sneller inzichtelijk en visueel worden gemaakt welke keuzes er zijn, dit bespaart direct tijd, er kunnen meerdere vliegen in 1 klap worden geslagen.

De klant ziet u als expert speelt u daar al op in?

U wordt gezien als de professional met expertise, de klant kent en vertrouwt u. Het gaat bij gunning om het totaal plaatje. Van advies, oriëntatie en inspiratie naar realisatie. ‘Anno nu’, wil de consument graag meedenken, betrokken worden in het proces, dit kan door de garDsign-tools als extra service aan te bieden. Aan uw bestaande klanten, maar (extra voordeel) ook aan ‘potentieel’ nieuwe klanten, het is online dus extra bereik.

in de maand september en oktober worden er in Montfoort informatieavonden georganiseerd hiervoor kan deze week nog worden ingeschreven.  Zijn er vragen neem dan telefonisch contact op of stel uw vraag per e-mail: support@gardsign.com.

Direct deelnemen en een account starten

Leaf5Leaf6